Welcome, Guest
Username Password: Remember me

Dumb kids.
(1 viewing) (1) Guest
Take a beer and talk!
  • Page:
  • 1

TOPIC: Dumb kids.

Dumb kids. 1 year, 7 months ago #2892

• Rigaud
  • AKA "Pussycat" You had to be there!
OMG, can't believe how stupid some kids are.

Dumb & dumber!

I could just slap someone like that and to post his emails on a forum.
..2011......Days...KM
DH/FR....11.....259
XC/AM....24.....274
Road.......08.....192

Total: 43 - 0725.17km

..2010......Days...KM
DH/FR....28.....590.55
XC/AM....14.....164.37
Road.......24.....604.68

Total: 66 - 1359.6km

Re:Dumb kids. 1 year, 7 months ago #2895

• slam
  • El gazelle !
Crisses de caves.

Ca a pas d'allure pensez etre le roi de meme.

Re:Dumb kids. 1 year, 7 months ago #2906

• tartosuc
  • je roule tu roule il roule
wow impressionnant comment ya des con sur cette terre!
7mai

total
mtb 39,28 km
route 240 km

grand total 279,28 km

Re:Dumb kids. 1 year, 7 months ago #2907

• zenya
  • That's my baby!
Je ne suis pas d'accord avec votre attitude les mecs.

Il a droit à son opinion, et il a le droit de la partager.
Vous avez droit de ne pas être d'accord, et vous avez droit de l'exprimer tout autant. Mais cela ne vous donne pas le droit de l'insulter et d'utiliser un vocabulaire de basse-cour. C'est cela la démocratie.
Il y a des dizaines de milliers de mots dans la langue française, tout comme en anglais, pour faire passer votre message sans tomber dans les insultes, les injures et les sacres. C'est d'ailleurs le plus grand reproche que je fais à DHracers : le manque de respect! Dès que quelqu'un n'est pas d'accord avec un autre, la réaction première est d'injurier et de sortir les gros mots, plutôt que de simplement exprimer l'opinion contraire. Dommage...
Last Edit: 1 year, 7 months ago by zenya.

Re:Dumb kids. 1 year, 7 months ago #2908

• Rigaud
zenya wrote:

Vous avez droit de ne pas être d'accord, et vous avez droit de l'exprimer tout autant. Mais cela ne vous donne pas le droit de l'insulter et d'utiliser un vocabulaire de basse-cour. C'est cela la démocratie.
Il y a des dizaines de milliers de mots dans la langue française, tout comme en anglais, pour faire passer votre message sans tomber dans les insultes, les injures et les sacres. C'est d'ailleurs le plus grand reproche que je fais à DHracers : le manque de respect! Dès que quelqu'un n'est pas d'accord avec un autre, la réaction première est d'injurier et de sortir les gros mots, plutôt que de simplement exprimer l'opinion contraire. Dommage...

OK point taken and agree.

However I don't agree that personnel emails should be published on a public forum. If the individual wishes to make his written conversation public on a forum for all to see then he should have at least invited him to do so. How would you feel finding out that a convo by email had been published without you knowing about it. I treat all my emails as private mail and will not copy paste any unless I'm asked by the other recipient to do so. After all it's the least someone can do if they have any self respect and dignity.
..2011......Days...KM
DH/FR....11.....259
XC/AM....24.....274
Road.......08.....192

..2010......Days...KM
DH/FR....28.....590.55
XC/AM....14.....164.37
Road.......24.....604.68

Re:Dumb kids. 1 year, 7 months ago #2909

• zenya
  • That's my baby!
I agree with you, personal emails should not be made public without the other person's consent.

Except that in this case, we are not talking about personal emails, but rather correspondance of a commercial nature. Unless you specifically state so and agree to it, business dealings are not deemed to be confidential. The MSA manager did not express a personal view on the situation, but was rather writing in the name of the organisation. As such, there is nothing personal nor confidential there and can be shared by the customer without question asked.

Re:Dumb kids. 1 year, 7 months ago #2910

• Rigaud
zenya wrote:
I agree with you, personal emails should not be made public without the other person's consent.

Except that in this case, we are not talking about personal emails, but rather correspondance of a commercial nature. Unless you specifically state so and agree to it, business dealings are not deemed to be confidential. The MSA manager did not express a personal view on the situation, but was rather writing in the name of the organisation. As such, there is nothing personal nor confidential there and can be shared by the customer without question asked.

Toucher!

Your absolutely right yet again. Your pretty good at this.
..2011......Days...KM
DH/FR....11.....259
XC/AM....24.....274
Road.......08.....192

..2010......Days...KM
DH/FR....28.....590.55
XC/AM....14.....164.37
Road.......24.....604.68

Re:Dumb kids. 1 year, 7 months ago #2916

• slam
  • El gazelle !
zenya wrote:

T'as raison. Je crois que l'emotion l'a emporte sur la raison. Je regarde mon message sur dhr, et c'est mon cas (by the way, le gars a deleter son thread). J'suis pret a le reconnaitre que c'etait pas la bonne forme.

Par contre, faut que le message passe. C'est pas en continuant d'avoir cette attitude enfantine que la cause du velo va avancer. C'est avec des actions de collaboration qu'on peut juste faire avancer les choses dans le velo. Le mont-saint-anne se reveille enfin a faire de quoi pour les cyclistes, c'est pas le temps d'avoir une attitude de confrontation avec eux, surtout pas pour une question aussi stupide que de sauver quelques miserables dollars. Il faut que le MSA sente que les riders embarquent et veulent faire avancer le velo. C'est plate, mais les contacts entre une organisation et son public (MSA - Riders) se fais souvent juste au moyen de certains e-mail. Faut que ce soit constructif.

Anyway, on pourrait en parler longtemps.
  • Page:
  • 1
Time to create page: 0.25 seconds