Welcome, Guest
Username Password: Remember me

Its been quiet since i was gone
(1 viewing) (1) Guest
  • Page:
  • 1

TOPIC: Its been quiet since i was gone

Its been quiet since i was gone 2 years ago #633

Bonjours tout le monde
Je reprend le velo cette annee avec encore une fois ma propre monture , mais ce coup ci j aurai l aide d un vrai ingenieur et un ami qui etudie en physique donc je pense pas me fucker sur ce coup ci si vous desire voir des images , je n ai pas encore commence mais sa devrais pas tarder il me manque juste une fource ( genre marzo 888 recente blanche ou fox 40 blanche) donc sa fais plaisir d etre de retour et de voir que plusieur d entre vous sont maintenant des parents felicitations a tous ceux qui se reconnaisent
en passant en 2009 j ai fait le relever de la ville de rigaud ces un sacre beau coin
belle pentes et magnifique petites montagnes
cheers
sincerment
Le Dr fou
Doctor z on pinkbikehttp://doctorz.pinkbike.com/
Committed passe en deuxieme vitesse , nous offrons maintenant la production personaliser de velos de descentes et bientot des cadres de production.
Committed

Re:Its been quiet since i was gone 2 years ago #634

• slam
  • El gazelle !
DrZ

My God. Toujours vivant?

Content de te revoir.

Bien hate de voir ta nouvelle monture!

On se voit cet ete.

Re:Its been quiet since i was gone 2 years ago #635

Bromont ces garantie
Committed passe en deuxieme vitesse , nous offrons maintenant la production personaliser de velos de descentes et bientot des cadres de production.
Committed

Re:Its been quiet since i was gone 2 years ago #636

• E^vol
  • The Mono-Ab
Welcome back! Glad to hear you are going to start biking again.

Edit: Hopefully I'll ride more this summer than I did last summer. Between the recall on my frame, the crappy weather, and my wife being pregnant, giving birth and my sweet little bundle of joy....I only rode twice.
Mmmm....Childish Shenanigans.
Last Edit: 2 years ago by E^vol.

Re:Its been quiet since i was gone 2 years ago #637

Heille felicitation en passant , un enfant sa change un monde , cheers
Dr z
Committed

Re:Its been quiet since i was gone 2 years ago #644

• Rigaud
  • AKA "Pussycat" You had to be there!
Hey you, been a while since we heard from you and glad to see you back. While some are having kids mine are getting older and more independant, more freedom for me. I'll be riding this summer quite a bit, the TMB bug is strong in my blood this year.
..2011......Days...KM
DH/FR....11.....259
XC/AM....24.....274
Road.......08.....192

Total: 43 - 0725.17km

..2010......Days...KM
DH/FR....28.....590.55
XC/AM....14.....164.37
Road.......24.....604.68

Total: 66 - 1359.6km

Re:Its been quiet since i was gone 2 years ago #650

yeeeeaah so this mean we will be a serious iamrider bunch at the mountain more often
sweet , cant wait, cheers
sincerly
Dr Z
Committed

Re:Its been quiet since i was gone 2 years ago #671

• 666hell
  • J'aime trop mon wilson!
bien content de te revoir parmi la communauté! j'aimerais aussi si possible participer à ton projet de monture si tu me permet

contact moi pour plus de detail svp.
Devinci wilson 2008 custom, NS suburban 26 2009 custom et Sekine 1976.
  • Page:
  • 1
Time to create page: 0.27 seconds